Tekil mesaj gösterimi
Alt 21 Eylül 2022, 12:51   #3
Çevrimdışı
khaleesi
Bronze Üye
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan




Düşünüyorum da inanki aklım halen düşünmekle geçiyor ne kadar dibe vursakta diğerlerinden bir hayır çıkar mi diye ?

Sol kanattan devam edip , ofsayttan çıkmasak bari diyorum diğer grubun gidişatı da iyi değil gibi sanki dağa çıkacaklar diye korkuyorum eyy kılıçdaroğlu.

Ne diyeyim ki durumlar vaziyetler ortada ben kimseyi lider göremiyorum.
Biden i bosverin ya.
 
Alıntı ile Yanıt