|
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Düşünüyorum da inanki aklım halen düşünmekle geçiyor ne kadar dibe vursakta diğerlerinden bir hayır çıkar mi diye ?
Sol kanattan devam edip , ofsayttan çıkmasak bari diyorum diğer grubun gidişatı da iyi değil gibi sanki dağa çıkacaklar diye korkuyorum eyy kılıçdaroğlu.
Ne diyeyim ki durumlar vaziyetler ortada ben kimseyi lider göremiyorum.
Biden i bosverin ya.
|