Konu
:
O Biden, Ben de Erdoğan
Tekil mesaj gösterimi
21 Eylül 2022, 13:14
#
4
Çevrimdışı
Er Şaban
Charismax
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Eyyy @
xena
bayan @
xena
senin nick'te bay kemal gibi olmuyo ya dszxg
__________________
Ben sene
Sen mene
Takka tukka
Mukasko tukka
Lehzen ahzen
Kabren mahzen
Er Şaban
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Er Şaban kullanıcısına özel mesaj gönder
Er Şaban - Daha fazla Mesajını bul