Konu
:
O Biden, Ben de Erdoğan
Tekil mesaj gösterimi
30 Eylül 2022, 01:38
#
8
Çevrimdışı
Razor
Raiden
Yanıt: O Biden, Ben de Erdoğan
Öz dedem ya.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
Razor
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Razor kullanıcısına özel mesaj gönder
Razor - Daha fazla Mesajını bul