|
Yanıt: Hayat mı acımasız, yoksa biz insanlar mı hayatı acımasız yapıyoruz?
Asalak gibi yaşayarak prenses veyahut prens muamelesi göremezsiniz.
O yüzden de esrarkeş ve çilekeş tavırları yarıda kesip rasyonel bir orantıda ilerlemenizi tavsiye ederim.
Ha öyle yapamıyor iseniz de;intihar edin birkaç emici insanlardan daha kurtuluruz.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
|