|
Yanıt: Sürekli ayrılıp barışan çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aradaki saygı , sevgi ,hürmet, sevgi her şeye zarar veren bir şey dolayısıyla ilişkinin dinamiğini bozduğunu düşünüyorum. Bir noktadan sonra şirazesi kayıyor ilişki kalmıyor ortada.Tartışmalar her ilişki de olabilir ama ayrılıp barışmak no..
__________________
chill babe we are all bad in someone's story
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
|