|
Yanıt: Beklenmedik bir yazı
Son cümlenden yola çıkarak diyorum ki evet ölüm var ama ölüm herkese var.. Bu hırs, kin, hep hep biz olalım tek olalım hırsı isteği.. Nereye kadar sürecek böyle bilmiyorum. İnsan bir işe girdiğinde elbette en iyisi olmak ister ama bunun için çaba gösterir emek verir.. Hiç bir zaman birilerinin üzerine basarak bir yerlere gelmedim hoş geldiğim yer neresi sanki holding yönetiyoruz yönetiyorlar : )
hiç birimiz hiç kimse kalıcı değil.. Ve çok vefasız bu dünya unutulmaya çok musait insanlar, emekler, dostluklar... Yapmasaydın.. İyiysen cennete git... Sen de çok safsın.. Evet safım keşke sizinde kalbiniz saf (temiz) kalabilseydi..
Ölüm herkese var.
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
|