|
Yanıt: Genel Sohbet
|
gupse kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Ya hic sorma kursa basladim da örgü benlik degil galiba ya da ben örguluk degilim .)) Ufak tefek sıkinti oldu birakcam sanirim uyuşamadik bi turlu.) Konulari bu sabah gordum hatta bi ornek benim yaptigima benziyo .))
|
Şey bir sır vereyim mi benmde evde ufak tefek denemelerim oldu ama yok yani belki Bi atkı örer bırakırım en fazla bana göre de değil sinir hastası olurum devam edersem hkhkhkhl
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
|