|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Şey bir sır vereyim mi benmde evde ufak tefek denemelerim oldu ama yok yani belki Bi atkı örer bırakırım en fazla bana göre de değil sinir hastası olurum devam edersem hkhkhkhl
|
Hihihi tahmin ediyorum .)) Dikiş gibi degilmis.ay bi de noldu kursta teyzeler dikiş icin laf soyluyodu yok soyle pis iplik oluo her yer yok boyle daginiklik falan nasil sinir oldum var ya sanki bana laf soylediler gibi hissettim .d
Bi de kursta cok teyzee vardi ruhum cekildi aralarinda .d