Kalabalık ortamlar her zaman gergin hissettirir.
İstediği kadar orada tanıdığım kimseler olsun.
Ya da ben sosyal bir insan olayım.
Bazen değişim falan da beni rahatsız ediyor.
O yüzden ya yalnız olacaksın ya da küçük bir çevren var bunla mutlu olacaksın.