Tekil mesaj gösterimi
Alt 07 Nisan 2025, 23:31   #3
Çevrimdışı
Chiron
Banlı Üye
Yanıt: Yalnız kalmak mı, kalabalık ortamlar mı?




Kalabalık ortamlar her zaman gergin hissettirir.
İstediği kadar orada tanıdığım kimseler olsun.
Ya da ben sosyal bir insan olayım.
Bazen değişim falan da beni rahatsız ediyor.
O yüzden ya yalnız olacaksın ya da küçük bir çevren var bunla mutlu olacaksın.
 
Alıntı ile Yanıt