Konu
:
Yalnız kalmak mı, kalabalık ortamlar mı?
Tekil mesaj gösterimi
09 Nisan 2025, 08:29
#
5
Çevrimdışı
Rüya
"Bir Varmış Bir Yokmuş"
Yanıt: Yalnız kalmak mı, kalabalık ortamlar mı?
Yerine göre olsun. Bazen yalnız kalayım bazende kalabalıklara dalayım. Esneklik önemli benim için. Ya hep ya hiç tarzım değil.
Rüya
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Rüya kullanıcısına özel mesaj gönder
Rüya - Daha fazla Mesajını bul