|
Lareina kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
iyi seyirler
benden de iyi haberler.
nasıl gidiyor iyi mi (:
|
iyidir ya takılmaca diziyi de soruyorsan 5 bölümün yarısında kapattım sarmadı fdsfds
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Herkes en büyük korkularını saklamaya çalışır ama biz saklanmayız 𓆚