18 Ekim 2022, 09:52
|
#709
|
|
Çevrimdışı
1903 ∞
|
Yanıt: Genel Sohbet
|
Zeytin kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Hamdolsun ben de iyiyim şükür. Çok tatlısın keşke içsek Türkiye'ye geldiğin zaman İstanbul'a yolun düşer inşaallah ve yapabiliriz çok isterim <3
|
Allah iyilik versin canım Zeytin’im. <3
Çok isterim ! *_* Harika olur.. Yakın zamanda düşünüyorum bakalım, kısmet.
|
|
|
|