|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Ahaha fark ettim.;d
Şey birileri de bana chrion yazmış.
Ankastre olmadım değillll.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
Jxkxldkpdkşsks aynı birilerinden bahsediyoruz bence hatta gelmiş kendisi ;d
|
İzgi kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
ciddimi nerde yapmışım dhhchchchfhf dikkat etmiştim oysakiiiii
|
Ya sus kızım telefonda benle konuşarak yaptın o imzayı ben sana heceledimm yine yanlış yazdın skdkdjxjdjfjdk