|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Bu avişin aynısında olmuş.
Aynısından @Jayus da yapmış ya onu kullandım. İkinizinkiler de güzel olmuş zaten. Yazım hatası nazar boncuğu olsun.;d
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
PS yi brakiyorum arkadaslar jdbxbdbdbfb olmuyor böyle .d