Konu
:
Genel Sohbet
Tekil mesaj gösterimi
24 Mayıs 2025, 18:03
#
6558
Çevrimdışı
izgi
Yanıt: Genel Sohbet
Chiron
kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Neinnn. Olmazzz. Ben daha ilk kez senin yaptığın avişten kullandım.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
kafam doluyken daha yapmayayım en iyiisi .d
__________________
[Sadece kayıtlı ve aktif kullanıcılar bağlantıları görebilir.
]
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
izgi
Kullanıcı profil bilgilerini göster
izgi kullanıcısına özel mesaj gönder
izgi - Daha fazla Mesajını bul