|
İzgi kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
kafam doluyken daha yapmayayım en iyiisi .d
|
Kafan doluyken terapi gibi gelir de.
Bittikten sonra %200 yapıp yakından bakınca hata varsa yakalamama şansın yok.
Yoksa ben de bazen hatalı yazıyorum.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d