|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Kafan doluyken terapi gibi gelir de.
Bittikten sonra %200 yapıp yakından bakınca hata varsa yakalamama şansın yok. 
Yoksa ben de bazen hatalı yazıyorum.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
seninkinide aynı dükkanda yaptım 4 beş müşteri geldi kalabalık ortamda hele bide uyku sersemiysem kafam gidiyor bide üç kere nickine baktim düşün rezillik .d