|
İzgi kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
seninkinide aynı dükkanda yaptım 4 beş müşteri geldi kalabalık ortamda hele bide uyku sersemiysem kafam gidiyor bide üç kere nickine baktim düşün rezillik .d
|
Ya djdjdkx
Anlıyorum seni ben de seneler evvel bizim dükkana bakıyordum.
O yoğunluk vs olduğu zaman hatalar çok normall.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d