|
İzgi kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
eziyetten başka bişey değil ya
|
En kötüsü ellerinde bir şey yerken ya da telefonla gelen müşteridir.
Bu nedenle ben elimde bir şey varsa girmem bir yere. Elinde bir şey olan %90 bir şey almadan çıkıyor. :destina:
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d