|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
En kötüsü ellerinde bir şey yerken ya da telefonla gelen müşteridir.
Bu nedenle ben elimde bir şey varsa girmem bir yere. Elinde bir şey olan %90 bir şey almadan çıkıyor. :destina:
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
yaşlı teyzelerle kavga edicem az kaldı fiyat soruyor kaç tane diyor ha itmiş diyor gidiyor bide üstüne yarım saat dükkanda oturanda var zorla sohbet ediyorum ya