|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Tek kasa çalışıyor burada hemen hemen hepsi.
Ondan muhtemelen.
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
bizde üç kasa var mesela tamammi biri iade yapıyor sırada 4 kişi var 4 kişi sizin keyifinizi mi bekleyecek kardeşim aç kasayı olürmüsn bu arada benimde sosyal anksiyetem var lakin tepem atınca oda kalmıyor bir markette sinirlenip isyan etmiştim .d