|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Diğer renklere de evriliyor hem zamanla
|
Ayy ben o konuda tam evrimleşme süreciyim.
Editörlük yaptım. Sonra geldim bir süre hem mod hem editör oldum.
Sonra sadece mod olarak devam ettim.
Sonra birkaç reklamcı geldi elim kaşındı.
S.mod oldum. S.mod olmuşken bile ateş ediyordum.
Sonraaa Co admin oldum. O rengimi de çok sevdim. Her gün forumun kapılarını ben kapadım.
Sonra ansızın kırmızılı admin oldum.
Osmanlı Devleti'nin doğal sınırlarına ulaşması gibi oldu.
Fethedecek toprak kalmadı.
Ben de gönülleri fethediyorum artık.
Yanisi yeşil ile başlayan yeşil ile kalmıyor.^^
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d