|
Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Nazar duası okuyim mi? Ama tutması zor.
Benim beddua tutuyor sadece.s
Telefonumdan tepetaklak gönderildi.;d
|
Benim de dualarım tutmuyor acaba neden demeyeceğim bence belli nedeni ikimiz için de. jxkxldkpdkşs
Beddua da edemiyorum etsem belki tutar.

Boş ver yavrum sen okuma ters teper sjshxjfjdj