Konu
:
Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Tekil mesaj gösterimi
26 Mayıs 2025, 22:57
#
11
Çevrimdışı
Nichts
Trend Üye
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Tabiki mamamı ararım.
Nichts
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Nichts - Daha fazla Mesajını bul