|
Siyah kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Neye göre, nerede? Ne zaman? Nasıl?;d
En foruma ısınamayan üye: @Regex
|
Amerika'dayım olm. Sana bu satırları; Amerika'nın Minnesota eyaletinin Minneapolis şehrinden yazıyorum. Burada daha saat 08:16. Türkiye'de olsam 16:16 ile saati yakalardım. Yeni kahvaltı ettim daha.
Saat farkından denk gelemiyoz. Pazartesi döncem.