|
Siyah kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Benden daha Adanalı olursun öyle. İzleme. Bdjxb
|
2008-2010 arası yayınlandığı dönemde Adanalı'yı izlemiştim. Oktay Kaynarca'yı da çok severim ama hiç Adana şivesi yapamıyordu. Urfalı gibi oluyordu.
O dönem Maraz Ali tribine girmiştim, arka fonda Ceza - Fark Var çalmadan slow motion yürüyemiyordum. Sonra büyüdüm, büyüyünce geçti.