|
Siyah kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Saçma salak bir şeydi o.;d
|
Aslında her Tayfun Güneyer dizisi gibi güzel başlamıştı ama 3-5 bölüm sonra Tayfun Güneyer her dizisinde olduğu gibi diziyi salaklaştırdı. Karakterleri aptallaştırarak mizah yaptığını sanan bir senaristti kendisi.