Konu
:
Dünya'ya Gelip Gelmeme Hakkınız Olsa Gelirmiydiniz?
Tekil mesaj gösterimi
30 Haziran 2025, 02:27
#
2
Çevrimiçi
Nox Arcana
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow...
Ruh Halim
Sakin
Yanıt: Dünya'ya Gelip Gelmeme Hakkınız Olsa Gelirmiydiniz?
Evet, her şeye rağmen gelirdim. Gelmezsem ne ile karşılaşacağım belli değil çünkü.
Nox Arcana
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Nox Arcana kullanıcısına özel mesaj gönder
Nox Arcana - Daha fazla Mesajını bul