Tekil mesaj gösterimi
Alt 19 Temmuz 2025, 23:41   #10
Çevrimdışı
Zenobia
Trend Üye
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




İyilik kime göre ,neye göre desem

Kimisi bir şeyi ,olayı iyi yaptığını düşünebilir
Ama karşı tarafa göre mantiksizdir.
Ama genel anlamda nasılsın,iyi misin ,hos geldin sefa gittin tarzı mesafeli iyi cümlelerle konuşursan iyisindir.kisacası mesafeliyken iyisin
 
Alıntı ile Yanıt