İyilik kime göre ,neye göre desem
Kimisi bir şeyi ,olayı iyi yaptığını düşünebilir
Ama karşı tarafa göre mantiksizdir.
Ama genel anlamda nasılsın,iyi misin ,hos geldin sefa gittin tarzı mesafeli iyi cümlelerle konuşursan iyisindir.kisacası mesafeliyken iyisin