Konu
:
Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
Tekil mesaj gösterimi
23 Temmuz 2025, 19:33
#
2
Çevrimdışı
Time
Gold Üye
Ruh Halim
Komik
Yanıt: Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
Karşılaştım ve hala çok güzel olması heyecan yapmama neden olmuştu.
__________________
" Mutluluk, küçük anların büyüklüğündedir. "
Time
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Time kullanıcısına özel mesaj gönder
Time - Daha fazla Mesajını bul