Konu
:
Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
Tekil mesaj gösterimi
23 Temmuz 2025, 20:39
#
4
Çevrimiçi
Derda
Yanıt: Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
Karşılaşmıştım. Normal 2 insan gibi oturup kahve içip eski günleri konuşup gülüp eğlenmiştik.
Derda
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Derda kullanıcısına özel mesaj gönder
Derda - Daha fazla Mesajını bul