Konu
:
Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
Tekil mesaj gösterimi
24 Temmuz 2025, 00:01
#
5
Çevrimiçi
Nox Arcana
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow...
Ruh Halim
Sakin
Yanıt: Yıllar geçtikten sonra ilk sevgilinizle karşılaşsanız, ne hissedersiniz?
İlk sevgilim olmadı ama ilk hoşlandığım oldu, kötü şekilde bağlar koptuysa kesinlikle görmezden gelirdim. Bir şey de hissetmezdim.
Nox Arcana
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Nox Arcana kullanıcısına özel mesaj gönder
Nox Arcana - Daha fazla Mesajını bul