|
Yanıt: Genel Sohbet
@ Erşan Kuneri, nöbeti devralıyorum kanka. Sabahtan beri çok pis burnum akıyor. Grip olacam ben.
__________________
- Dağ olsa taşıyamazdı, başımı bile eğmedim.
- Zehir ettiğiniz hayatlardan helallik beklemeyin.
- * Şüphe tek gerçektir.
|