|
Bahtiyar kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
@Erşan Kuneri, nöbeti devralıyorum kanka. Sabahtan beri çok pis burnum akıyor. Grip olacam ben.
|
Kanka sen grip olma. Sen grip olunca aklıma; kış, çatı, iğne sözcükleri ve devasa küfürler geliyor. Bilmem neden?