|
Yanıt: İntihar Etmek Üzere Olan Birini Vazgçemesi İçin Nasıl İkna Ederdiniz?
İntihar eden insanların çoğu hep yalnız veya kendini yalnız hisseden insanlarmış diye duymuştum. Kesin kararlı olan biri ise zaten kimseyi dinlemez ve intihar eder ama hala bi umut kırıntısı bile içinde varsa bana zaman ayırabilir belki. Onunla konuşmak istediğimi söylerim. Yalnız değilsin kardeşim gel az konuşalım sana iyi gelecek falan derim. Derdini dinlemek istediğimi söylerim. Her insan değerlidir, önce bir çözüm bulalım beraber derdine derim.
__________________
" Mutluluk, küçük anların büyüklüğündedir. "
|