|
Sade kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Lise yıllarında aşk öncelik iken üniversiteside iş önceliğin 30'lu yaşlarda kendiliğin öncelik gibi. Onun değişme sürecini soruyor.
|
"Öncekilerin" değil de "Önceliklerin" olması gerekiyor başlıkta o zaman.