|
Yanıt: Genel Sohbet
|
Kaira kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Yaaa Hatay şeysi bu canım çekti. :/
|
Ahaha. Bir bilen çıktı. Evet Hatay "katıklı ekmek" bu. Çok fena bir acısı var anlatamam...
__________________
- Dağ olsa taşıyamazdı, başımı bile eğmedim.
- Zehir ettiğiniz hayatlardan helallik beklemeyin.
- * Şüphe tek gerçektir.
|