|
Yanıt: Genel Sohbet
|
Katze kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Biliyorum biliyorum ama bu konuda hakkın var
|
@Beatrice gör gör ne övgüler alıyorum.
Böyle moderatör hiçbir yerde yok. Değerimi bilin.
Çok teşekkür ederim cınım. Her şey sen ve değerli fikirlerini görmek adına.
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
|