|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bir şeye bağlı değilsin.Herhangi bir yere yetişme zorunluluğun da olmuyor,birini mutiu etme zorunluluğuna da girmiyorsun.
Bekar olmanın güzel yanı bunlar,evliliği kötülemek olmasın şimdi.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
|