Konu
:
Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?
Tekil mesaj gösterimi
13 Ocak 2026, 20:54
#
14
Çevrimiçi
Harmonia
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?
PcKoPaT
kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
@
Harmonia
buradan mesajlaşmak daha zevkli ve eğlenceli oluyor arada foruma ve oyunlara da bakınmış oluyoruz
Kesinlikle öyleee
__________________
"Hayat devam eder. Bazı çiçekler susuzluğa ve unutulmaya dayanır. Hayat her zaman devam eder, bunu herkes bilir."
[Sadece kayıtlı ve aktif kullanıcılar bağlantıları görebilir.
]
Harmonia
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Harmonia kullanıcısına özel mesaj gönder
Harmonia - Daha fazla Mesajını bul