|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Geçmiş olsun canım güzel olur umarım hem sağlığın hem görünüş için
|
Benim cerrahi işlem öncelikli oldu kemiklerim ve kıkırdaklarım da sorun vardı aşko,
teşekkür ederim.7 ay sonra ödemler gidecek görüntü o zaman iyi olabilir.