Konu
:
🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
Tekil mesaj gösterimi
23 Şubat 2026, 21:10
#
4
Çevrimdışı
Lacrimosa
Trend Üye
Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
Katılacak arkadaşlara başarılar dilerim
__________________
Eskiden her konuda konuşurdum istekle , bir geniş gülümsemeyle dinliyorum şimdi ..
Lacrimosa
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Lacrimosa kullanıcısına özel mesaj gönder
Lacrimosa - Daha fazla Mesajını bul