|
Yanıt: 🍳🥘''3. Gelenksel En İyi İftar Menüsü Benim Menüm'' Yarışması - Katılım
Her sene ben 1. Oldum 
Bakalımm bu sene ne olacak 
Buradan @Beter Böcek @devriksekiz @Harmonia @Oblivion @Kaitlyn @Üzüm ve @PcKoPaT arkadaşlara meydan okuyorum.
Tahtın sahibi benim bakalım indirebilcek misiniz
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var...
|