|
Zeytin kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
@Feeds Demek soğuk lanse ediliyorum hımmm : )
|
Hesap vakti geldi demek.. İnş kellem tizz gitmez..
Lanse ediliyor derken birileri ediyor anlamında değil.. takılma üslubun diğerlerine göre yani bize göre durgun' herkes herkes için kendi halinde birisi der ama sen gerçekten kendi halindesin.. En azından burada görüldüğü kadar.. Konuyu açarsın çıkarsın.. Yorumunu yaparsın bir geri takip eder sonra önüne bakarsın.. Misal biz bazen çıldırınca git gel gir çık bir daha bak uff canım sıkıldı yaparız .. Tipik forum davranışları.. Sende o yok