|
Feeds kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Hesap vakti geldi demek.. İnş kellem tizz gitmez..
Lanse ediliyor derken birileri ediyor anlamında değil.. takılma üslubun diğerlerine göre yani bize göre durgun' herkes herkes için kendi halinde birisi der ama sen gerçekten kendi halindesin.. En azından burada görüldüğü kadar.. Konuyu açarsın çıkarsın.. Yorumunu yaparsın bir geri takip eder sonra önüne bakarsın.. Misal biz bazen çıldırınca git gel gir çık bir daha bak uff canım sıkıldı yaparız .. Tipik forum davranışları.. Sende o yok
|
Öncelikle teşekkür ederim ben bunu iltifat olarak alıyorum zira yapım ve mizacım böyle haklısın. Bazen soğuk olarak yansıyabiliyorum ama tanıdıkca fikirleri değişiyor insanların. Sanırım mesafeli durusumdan ve bir cizgimin olusundan kaynaklı bu...
Sen beni yeni görüyorsundur belki ama ben yıllardır böyleyim hangi platformda olursam olayım fark etmez böyleyim yapım bu cünkü

Forum anlayışları kişiden kişiye göre değişiyor tabii ama ben her zaman reel hayattaki hengameden bir tık uzaklaşmak, keyifli zaman geçirmek, bazen yeni şeyler öğrenmek ve hepsinden önemlisi yıllardır tanıdıgım bende kıymeti olan ve onlarda kıymetimin olduğu insanlarla hasbihal etmek amacıyla kullanıyorum forumu