İltifattı zaten bana yansıyanın bu ama iltifat etmek içinde iltifat edilmez şimdi demek'ki iltifat üstü güzel düşünceler oluşmuş bende.... Ama seni burdan bilmiyorum herkes hakkında mutlaka bir fikrim vardır ne kadar eskisin nesin ne değilsin (kullanıcı) olarak bir fikrim var yani aslında seni tanıyorum ama seninle bir araya gelip yazışma şeklinde bir tanışmamız olmadı..
Duruşun güzel bozma böyle devam et.. Seni aslında tanıyoruma ekleme olarak bu ne kadar nasıl tanıyorsun sorusuna verilecek bir cevap şeklinde değil.. Onu şimdi'den söylüyim.. Herkes herkesin hakkında illa bir fikir edinir' ya hani.. O fikirler bende biraz derindir.. O manada kimin ne olduğu az buçuk belli oluyor.. Sende bu az buçuklar içinde tam'bir kişisin.. yani kenara ayrılması gereken iyi bir insan.. (Ben kumbaram'da insan biriktiriyorum)