|
Yanıt: Genel Sohbet
|
Alejandro kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Yaz geldi.Hem tatil sezonu hem sıcakta yürünmez.Sonbaharda yapılabilir bence.Peşpeşe aynı yarışmayı yapmaktansa bu arada da başka yarışmalar yapılmış olur hem.
|
|
Oblivion kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
aslında bende onu düşünüyordum biliyo musun. havalar ısınıyor. herkes gece yürüyüşüne çıkamayabilir iş sonrası falan.
|
Yaz aylarında foruma girişler de düşüyor genelde insanlar dışarda vakit geçirdiği için, bakalım konuşuruz.
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
|