|
Yanıt: Kerem Aktürkoğlu'nun gol sevincinde yaptığı hareketi taraflı tarafsız herkes ayakta alkışladı
Birkaç pozisyon içinde yine bencil davransa bile yine iyi oynadı. Topu ezmeden pas verse on numara valla. Genel olarak iyi. Ahmet Çalık'ı anması güzel hareket. En azından Galatasaray ruhu taşıyor fırlama.
__________________
- Dağ olsa taşıyamazdı, başımı bile eğmedim.
- Zehir ettiğiniz hayatlardan helallik beklemeyin.
- * Şüphe tek gerçektir.
|