20 Ocak 2023, 09:49
|
#1568
|
|
Çevrimdışı
|
Yanıt: Genel Sohbet
|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Ben de iyiyim şükür dinleniyorum gece yoldan geldim de
|
Allah iyiliğini versin.) Evet dün yoktun dedim hava güzel kesin gezmeye gitti.)Nerelerdeydin?
__________________
Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar..
|
|
|
|