![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Görüntüleme stilleri |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler
Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler Www.TrendForum.Net
Sanırım hayatım'da tüm olup bitenleri yorumlar anlamlar ve üzerin'de söz yazmak gerekirse bazı şeyleri çoktan söylemişler. Yani kelimeler bile Kifayetsiz kaldığı bu dünya bana her şey zor geliyor.
__________________
' Neye uzanmaya çalıştıysam ulaşamadım. Bu yolu ya ben bilmiyorum, ya da anlayamıyorlar. Ama öyle de böyle de zoruma gidiyor.. İstenmemek yordu beni. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Yanıt: Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler
Ben kusursuz doğmadım,
acemi ve sakardım. İyi bir insan olmaya, vicdanımı temiz tutmaya çabalarken Hayat ve ben çok ince çok kırılgan. Bazen ne yaptığımı ne düşündüğümü bilmiyorum. Sanki böyle fazla günlerim kalmamış gibi.
__________________
' Neye uzanmaya çalıştıysam ulaşamadım. Bu yolu ya ben bilmiyorum, ya da anlayamıyorlar. Ama öyle de böyle de zoruma gidiyor.. İstenmemek yordu beni. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Yanıt: Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler
Özür dilerim sevme'yen sevgili,
Kendimi sevmez'ken seni sevdim. Olur dedim sever dedim, ilkdefa biri beni anlıyor dedim, Ama olmadı; Senin sevebileceğin biri olarak doğmadığım için özür dilerim.
__________________
' Neye uzanmaya çalıştıysam ulaşamadım. Bu yolu ya ben bilmiyorum, ya da anlayamıyorlar. Ama öyle de böyle de zoruma gidiyor.. İstenmemek yordu beni. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Yanıt: Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler
Ben o defteri çoktan kapattım diyorsun,
ama hep yanında taşıyorsun be çocuk yapma.
__________________
' Neye uzanmaya çalıştıysam ulaşamadım. Bu yolu ya ben bilmiyorum, ya da anlayamıyorlar. Ama öyle de böyle de zoruma gidiyor.. İstenmemek yordu beni. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
Trend Üye
![]() |
Yanıt: Düşündüklerimi çokdan düşünmüşler
Sevdiğimiz insanların verdiği acıların çaresizliğini çoğu insan anlayamaz.
__________________
' Neye uzanmaya çalıştıysam ulaşamadım. Bu yolu ya ben bilmiyorum, ya da anlayamıyorlar. Ama öyle de böyle de zoruma gidiyor.. İstenmemek yordu beni. |
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| çokdan, düşündüklerimi, düşündüklerini, düşünmüşler |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net